Trust but Verify
Hani Al-Ers (Lid Lectoraat)
Digitale veiligheid van smart-city systemen
Emiel Kerpershoek (Lid Lectoraat); Pieter Burghouwt (Lid Lectoraat); M.E.M. (Marcel) Spruit (Lector); Willem Bantema (Lector); Anna Bartelds (Lid Lectoraat); Jurjen Jansen (Lector)
10 jaar onderzoek met impact - Stap voor stap naar een gezonde leefstijl van de jeugd
Diana Eijgermans (Lid Lectoraat); Pim Koolwijk (Lid Lectoraat); Karin Hiralal Hiralal; Machteld van Lieshout (Lid Lectoraat); Joris Hoeboer (Lid Lectoraat); Karlijn Sporrel (Lid Lectoraat); S.I. (Sanne) de Vries (Lector)
Introducing the constraints-led approach in nurse education
P.G. (Peter) Renden (Lid Lectoraat); Jeroen Dikken
Gedragsveranderingstrategieën binnen erkende gecombineerde leefstijlinterventies: inzet door leefstijlcoaches
Katja Braam (Onderzoeker); Jacqueline Langius (Onderzoeker); Miriam van der Werf (Onderzoeker); Joke Verberg (Onderzoeker); Monique Bak (Onderzoeker); Daniël Bossen (Onderzoeker); Jasmijn Holla (Lector); Bart Visser (Lector); Joan Dallinga (Onderzoeker)
Rentmeester of greenwasher
T. (Theo) de Joode (Onderzoeker)
The effectiveness of Collaborative Online International Learning (COIL) on intercultural competence development in higher education
Simone Hackett (Lid Lectoraat); Jeroen Janssen; Pamela Beach; Melanie Perreault; J.M.H.J. (Jos) Beelen (Lector); Jan van Tartwijk
Shaping the entrepreneurial mindset – the cases of Social Entrepreneurship HUBs within higher education in Thailand and Myanmar
Lisa Mahajan (Onderzoeker); Liliya Terzieva (Lector); Waruth Kaosol (Onderzoeker)
The paradox of technology in online education during the COVID-19 pandemic
Anna Matczak (Lid Lectoraat)
Using the capability approach to review the national legislative frameworks for support services for persons with disabilities in four countries in Asia
Shivani Gupta (Onderzoeker); Agnes Meershoek (Onderzoeker); Luc de Witte (Onderzoeker)