Agency of educational professionals: How to become a Superagent
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg
Formative Use of Assessment to Foster Self-Regulated Learning
Jeroen van der Linden
AGENCY OF EDUCATIONAL PROFESSIONALS: HOW TO BECOME A SUPERAGENT
Harry Rorije; Kyle van den Langenberg; Annemieke de Jong
LANGUAGE AWARENESS AND MULTILINGUALISM IN TEACHER EDUCATION
Annemieke de Jong
"Students’ perspectives on flexible higher education
Jonker, Herma; Huizinga, Tjark; van Kuijk, Mechteld (Leren In De Leergemeenschap); van Brussel, Suzan
Non-farmacologische verpleegkundige interventies voor pijnverlichting bij palliatieve patiënten
van Veen, Suzan (Kortdurende Zorg En Interprofessionele Samenwerking Bij Kwetsbare Ouderen); Drenth, Hans (Kortdurende Zorg En Interprofessionele Samenwerking Bij Kwetsbare Ouderen); Hobbelen, Johannes (Veroudering En Paramedische Zorg); Finnema, Evelyn; Teunissen, Saskia; de Graaf, Everlien
Developing Questioning Literacy with the Question Compass
Harry Stokhof (Onderzoeker); Ilse Wintermans (Onderzoeker); Jeroen van der Linden
Stereotypes in ChatGPT: an empirical study
A.L.J. Busker; R. Choenni; M.S. Bargh
No trace to waste
Goedhart, Y. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Jullens, I. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Ronde, A. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Kokshoorn, B. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Poot, C. (Lectoraat Forensisch Onderzoek)
Weaving together disciplines: Service blueprinting for multi disciplinary E-Textile design
Schaik, (Melissa) (Onderzoeker); Ferreira Gonzalez, (Javier) (Associate Lector); Bottenberg, (Eliza) (Onderzoeker); Pichon, (Sarah) (Onderzoeker); Kuhlmann, (Carlos) (Associate Lector)