Veilig en autonoom regelend PV-laadplein met DC-distributie: vertrouwelijk rapport
Ruijter, Jos; Bont, Kevin de; Verhelst, Werner; Venema, Melvin; Slappendel, Rik; Warmerdam, Jos (Lectoraat Energie En Innovatie); Schaacke, Rob (Lectoraat Energie En Innovatie)
Preventie van Jonge Aanwas door Jongerenwerk en Straathoekwerk: Samenwerken aan Positieve Veiligheid
Koetsenruijter, Rosa (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Tuncay, Büşra (Lectoraat Youth Spot); Manders, Willeke (Lectoraat Jeugdzorg); Sieckelinck, Stijn (Lectoraat Youth Spot)
De leerloopbaan van nieuwkomers in het primair- en voortgezet onderwijs
R. Petit; E.J. van Schooten; A. Hermans; D. Elshof; F. Scheltinga
Kunsteducatie & hiphop - each one teach one, leren in en van hiphop
van Beilen, Corinne (Kunsteducatie)
Eindrapportage monitor Helden van het Oude Noorden / Goud van Noord
L.F. le Sage; M.E.A. Lusse
On the Dry port to Dry port-concept Gaining a better understanding of the added value
Erik van Zanten; Dennis Moeke; Henny Jordaan; Darjat Sudrajat; Engkos Achmad Kuncoro
Voorwoord
Miranda Vodegel
Voorbij het Lerarentekort: Wonen en werken in een ongelijke stad
Majoor, Stan (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Manting, Dorien; Draaisma, Jaap (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Kapteijns, Maria (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken)
Networked Innovation in Classical Music
Dons, Karolien (Music In Context); Taekema, Rosie (Music In Context)
Als leerkracht wonen in Amsterdam, ik kan me het niet permitteren
Ballafkih, H. (Centre For Economic Transformation (Cet)); Zinsmeister, J. (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Rottenberg, A.