De cobot als modern werkdier
Marijke Bergman (Onderzoeker)
Consumer acceptance among Dutch and German students of insects in feed and food
Natalia Naranjo Guevara (Onderzoeker); Michelle Fanter (Onderzoeker); Anna Maria Conconi (Onderzoeker); Sonja Floto-Stammen (Onderzoeker)
Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)
Kan een sociale robot je minder eenzaam maken?
Sandra Bedaf (Onderzoeker)
Regie, erkenning en ontmoeting als basis
Bob Koster (Lector); Miranda Snoeren (Lector); Mieke van Dijk (Onderzoeker); Bram Gootjes (Onderzoeker); Johan van Herk (Onderzoeker); Bert van Leeuwen (Onderzoeker); Judith Stappers (Onderzoeker)
‘What do you mean by ethical compass?’
Lieke van Stekelenburg (Docent); Chris Smerecnik (Docent); Wouter Sanderse; Doret J. de Ruyter
Robots in het onderwijs
Michel Starreveld (Onderzoeker); Janienke Sturm (Lector); Mariëlle Rosendaal (Onderzoeker)
Runner’s perceptions of reasons to quit running
Daphne Menheere; Mark Janssen; Mathias Funk; Erik van der Spek; Carine Lallemand; Steven Vos (Lector)
Effects of the KEIGAAF intervention on the BMI z-score and energy balance-related behaviors of primary school-aged children
Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos (Lector); Maria Jansen; Dave van Kann
How do runners experience personalization of their training scheme
Mark Janssen; Jos Goudsmit; Coen Lauwerijssen; Aarnout Brombacher; Carine Lallemand; Steven Vos