Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)
Evaluatie van het eerste jaar van de opleiding Begeleiding Leer- en Onderzoekslijn (BLO)
Dr. Gaby Jacobs (Lector); Astrid Bouman (Onderzoeker)
'Spiegelbeeld'
Matthijs de Boer (Docent)
Plananalyse 7e en 8e ronde Eo Wijersprijsvraag
prof. dr. ir. Bruno De Meulder; dr. ir. Kees Doevendans; ir. Bart de Zwart (Lid Lectoraat)
Vensters op de toekomst
Dr. Frank Crasborn (Lector)
Draaiboek methode onderzoek naar aanleiding van ervaringen opgedaan in het onderzoek 'vroegsignalering dementie en ICT'
PhD Eveline Wouters (Lector)
Concept Fontys OSO professionaliseringsbeleid 2010-2011 e.v.
Doreen Admiraal (Docent)
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Kaderdocument Ervaringsdeskundigheid
Drs. David Hidajattoellah; Drs. Jean Knooren; Dr. Harrie van Haaster (Lid Lectoraat); Jean-Pierre Wilken