A design-based appraoch to introducing student teachers in conducting and using research
dr. Wietse Petrus Wilhelmus Jacobus van der Linden (Docent)
Intercultural park design
Marc Glaudemans (Lector); Beatriz Ramo (Lid Lectoraat); Phil Wood; Olexandr Butsenko
Studeren met autisme: prikkelgevoeligheid
drs N Schloen
Studeren met autisme: studieorganisatie
drs N Schloen
Studeren met autisme: stagewijzer
drs N Schloen
Ambulante Begeleiding en Passend Onderwijs
Drs. Jager de Wieke; Dr. Hans Schuman (Lector)
Gelegenheid alleen maakt nog geen dief. Theoretische, methodologische en operationele suggesties voor een integrale benadering van winkeldiefstal
dr. Jeske Nederstigt (Docent)
Verkenning opbrengsten traject Begeleiding Beginnende Lerarenopleiders FLOT 2010-2011.
Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Studeren met autisme: situatiekaart
drs N Schloen
Studeren met autisme: leerstofverwerking
drs N Schloen