Straf(proces)recht
Moniek Zuurbier (Onderzoeker); Jacqueline Bosker (Lector); Marie-José Geenen (Onderzoeker); Vivienne de Vogel (Lector)
Modifying risk factors, building strengths
Corine de Ruiter (Onderzoeker); Vivienne de Vogel (Lector)
Adaptief vermogen van leraren en leidinggevenden
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Suzanne Gerritsen (Onderzoeker)
Advancing District Nursing Care
Jessica Veldhuizen (Onderzoeker)
Steunend Relationeel Handelen
Jean-Pierre Wilken (Lector); Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Anita Cremers (Onderzoeker); John Roozemond (Onderzoeker); Berit Godfroij (Onderzoeker); Henk Roelfsema (Onderzoeker); Jeroen Knevel; Rosa de Vries (Onderzoeker)
Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Hoe halen inwoners de startstreep?
Susanne Tonnon (Onderzoeker); Eline Maussen (Onderzoeker); Julia te Boekhorst (Onderzoeker); Paulien Pakkert (Onderzoeker); Eleana Vink (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Onderzoek naar de situaties waarin politie en zorg samenwerken, hoe zij deze samenwerking ervaren en wat dit betekent voor de rol van de politie
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)