Inclusief onderwijs in meertalige contexten
Linda Gijsen (Onderzoeker)
De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Accountability for human rights violations by UN peacekeepers: a legal and theoretical perspective
Steven van de Put (Phd)
Moresprudentie en het leren van organisaties over morele vraagstukken
Henriëtte Jacqueline Bout (Phd)
Verbondenheid tussen IT en OT vraagt om gedegen security aanpak
Eric ten Bos (Lid Lectoraat)
Stroomversnelling: ons verkeerskundige debat over de auto
Marith Dieker; Frans Tillema