Strategic Marketing Planning
Alsem, Karel Jan (Marketing And Entrepreneurship)
Networked Innovation in Classical Music
Dons, Karolien (Music In Context); Taekema, Rosie (Music In Context)
On the brink of change
Mobach, Mark P. (Facility Management); Rondeau, Edmond; Hellerforth, Michaela
Voorbij het Lerarentekort: Wonen en werken in een ongelijke stad
Majoor, Stan (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Manting, Dorien; Draaisma, Jaap (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken); Kapteijns, Maria (Lectoraat Coördinatie Grootstedelijke Vraagstukken)
De responsieve boetefunctionaris
Mein, A. G. (Lectoraat Legal Management); van der Vorm, Benny
ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Tom van den Eertwegh (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Onderzoekend ontwerpen – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; Wouter Rijke; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum