Towards an inclusive and multidisciplinary approach to borderlands
Vincent Pijnenburg (Lector)
Cross-border shopping in the Euregio Rhine-Meuse-North
Carla Arts (Lid Lectoraat)
Cross-Border Business Development in the Dutch-German Borderland
Vincent Pijnenburg (Lector); Patrick Szillat (Associate Lector); Jan Lucas (Docent)
Schaduwen van een zorgvrager als leermethode in de gehandicaptenzorg
Nard van den Langenberg (Onderzoeker); Shaun Cardiff (Onderzoeker)
Designing for active office work
Ida Damen
Interactieve digitale tool voor meer inzicht in LLO-speelveld
Marian Thunnissen (Lector); Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker); Mariëlle Rosendaal (Onderzoeker)
The learning curve for ultrasound-guided peripheral intravenous cannulation in adults: a multicenter study
Fredericus van Loon; Harm Scholten; Hendrikus Korsten; Angelique Dierick-van Daele (Lector); Arthur Bouwman
Teachers’ perceptions of a lesson study intervention as professional development in physical education
Menno Slingerland; Lars Borghouts; Sara Laurijssens; Bregje van Dijk-van Eijck; Teun Remmers; Gwen Weeldenburg
Professionele werkplaatsen als lerende ecosystemen: de complexiteit van meervoudige samenwerkingen
Miranda Snoeren (Lector)
Studying requirements from multiple actors on vitality data platform through the lens of socio-technical systems
Kenji Wada; Loes van Renswouw; Günter Wallner; Pierre Lévy; Steven Vos