Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
Peter Bos (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lector)
Duurzaam leren en werken in een veranderende samenleving
Anje Ros (Lector); Marian Thunnissen (Lector); Hanna van Beelen
Lessons learned from educating AI engineers
Petra Heck (Onderzoeker); Gerard Schouten (Lector)
Ontwerpen aan de journalistiek
Danielle Arets (Lector)
Decision-Making on Referral to Primary Care Physiotherapy After Inpatient Stroke Rehabilitation
Marieke Geerars; Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector)
The course of physical functioning in the first two years after stroke depends on peoples' individual movement behavior patterns
Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector); Eveline J.M. (Lector); Rob A. de Bie; Cindy Veenhof; Johanna M.A. Visser-Meily
Through students’ eyes
Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Menno Slingerland; Steven Vos
Ventilation and air cleaning to limit aerosol particle concentrations in a gym during the COVID-19 pandemic
Bert Blocken; Thijs van Druenen; Alessio Ricci; Luyang Kang; Twan van Hooff; Peng Qin; Lili Xia; Claudio Alanis Ruiz; Dennis Arts; Jan Diepens; G.A. Maas; Stefanie Gillmeier; Steven Vos; Aarnout Brombacher
Stimuleren van schoolse taalvaardigheid bij rekenen
Nanke Dokter (Docent)
Do parenting practices moderate the association between the physical neighbourhood environment and changes in children’s time spent at various physical activity levels?
Sanne Gerards; Dave van Kann; Stef Kremers; Maria Jansen; Jessica Gubbels