Promoting instructional alignment in physical education teacher education
Ann MacPhail; Deborah Tannehill; Petter Leirhaug; Lars Borghouts
Lerend en onderzoekend samenwerken in professionele werkplaatsen
Petra Swennenhuis (Onderzoeker); Sofie Moresi (Onderzoeker); Michel Duinkerke (Onderzoeker); Jeroen Bovens (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Onderzoeker); Miranda Snoeren (Lector)
Aesthetic of friction for exercising motivation
Alynne de Haan; Daphne Menheere; Steven Vos; Carine Lallemand
Duurzaam leren en werken in een veranderende samenleving
Anje Ros (Lector); Marian Thunnissen (Lector); Hanna van Beelen
Lessons learned from educating AI engineers
Petra Heck (Onderzoeker); Gerard Schouten (Lector)
Decision-Making on Referral to Primary Care Physiotherapy After Inpatient Stroke Rehabilitation
Marieke Geerars; Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector)
Ontwerpen aan de journalistiek
Danielle Arets (Lector)
The course of physical functioning in the first two years after stroke depends on peoples' individual movement behavior patterns
Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector); Eveline J.M. (Lector); Rob A. de Bie; Cindy Veenhof; Johanna M.A. Visser-Meily
Exploring feedback and instruction modalities using low fidelity prototypes for running
Jos Goudsmit; Steven Vos
Advancing digital behavior change interventions by exploring a calendar-based suggestion system
Ida Damen; Roy van den Heuvel; Rens Brankaert; Steven Vos