De (on)gelukkige relatie tussen Covid-19 en werkgeluk
Rosalie Reichardt-Mulder (Docent); Lieke Bezemer; Ming Ebbinkhuijsen (Onderzoeker)
Mensen maken de shift
dr. Marieke Wenneker (Onderzoeker)
Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens
De cobot als modern werkdier
Marijke Bergman (Onderzoeker)
Consumer acceptance among Dutch and German students of insects in feed and food
Natalia Naranjo Guevara (Onderzoeker); Michelle Fanter (Onderzoeker); Anna Maria Conconi (Onderzoeker); Sonja Floto-Stammen (Onderzoeker)
Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)
Kan een sociale robot je minder eenzaam maken?
Sandra Bedaf (Onderzoeker)
Regie, erkenning en ontmoeting als basis
Bob Koster (Lector); Miranda Snoeren (Lector); Mieke van Dijk (Onderzoeker); Bram Gootjes (Onderzoeker); Johan van Herk (Onderzoeker); Bert van Leeuwen (Onderzoeker); Judith Stappers (Onderzoeker)
‘What do you mean by ethical compass?’
Lieke van Stekelenburg (Docent); Chris Smerecnik (Docent); Wouter Sanderse; Doret J. de Ruyter
Robots in het onderwijs
Michel Starreveld (Onderzoeker); Janienke Sturm (Lector); Mariëlle Rosendaal (Onderzoeker)