Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)
De markt voor bedrijventerreinen
Erwin van der Krabben; Cees-Jan Pen (Lector); Frank de Feijter
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Standpunt VMBO deel 1, Leerwerkboek.
Jan de Leeuw (Docent)
Standpunt VMBO, deel 1, docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
Book review 'Ethics in Education Research'
Sil Aarts; Eveline Wouters (Lector)
Praten kan ik niet... maar communiceren wil ik wel!
Yvonne van Zaalen (Docent); Stijn Deckers (Docent)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)