Verkenning opbrengsten traject Begeleiding Beginnende Lerarenopleiders FLOT 2010-2011.
Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Studeren met autisme: situatiekaart
drs N Schloen
Studeren met autisme: leerstofverwerking
drs N Schloen
Vuistregels ontwerpen met composieten
Bart Bastings (Stafmedewerker)
Gelegenheid alleen maakt nog geen dief. Theoretische, methodologische en operationele suggesties voor een integrale benadering van winkeldiefstal
dr. Jeske Nederstigt (Docent)
Autisme in beeld: een inventariserend onderzoek onder studenten met een autismespectrumstoornis
drs N Schloen
Rijkere leerervaringen met Rich Media
Peter Dekker; Pierre Gorissen; Pim Schonk
Studeren met autisme: communicatie
drs N Schloen
Inclusief Onderwijs op de grens van Europa en Azië: praktijk en perspectief
Dr. Hans Schuman (Lector)
Between hope and fear: Distinctiveness of media accountability online in The Netherlands
Harmen Groenhart (Docent)