Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)
Field research on cognitive decline and the use of technology by older adults
S.T.M. Peek (Onderzoeker); S. Aarts (Docent); E.J.M. Wouters (Lector)
Een leven lang sportief en gezond
Liesbeth Jans; Steven Vos (Lector)
Pakt het PAC je?
Maaike Salden-Crolla; Sofie Moresi
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Speech characteristics after palatal closure in subjects with isolated clefts: an exploration in Uganda
Anke Luyten (Docent)
Semantisch grammaticaonderwijs: een stand van zaken
MEd Jimmy van Rijt (Docent)
Articulation and resonance characteristics in relation to timing of palatal closure.
Anke Luyten (Docent); E. D'haeseleer; K. Bettens; A. Hodges; G. Galiwango; S. de Ley; K. van Lierde; H. Vermeersch
Guiding the Empowerment Process
dr. Christa Nieuwboer (Docent)