Relatives’ grief at three moments after death of a loved one during COVID-19 pandemic (the CO-LIVE study)
C.A. Nierop-van Baalen; F.E. Witkamp; I.J. Korfage; H.R. Pasman; Y.N. Becqué; M.S. Zee; A. van der Heide; B.D. Onwuteaka-hilipsen; A. Goossensen
Ruimte maken voor studenten als sociaal veranderaars: een gesprek over studentenparticipatie in onderwijs, onderzoek en praktijk
S.I.Z.A. Dudevszky; M.M. Schouten; T.F.M. Suart
Adaptatie en weerstand: ChatGPT in het onderwijs
M. Okkinga; I. Vrouwe
Het Pygmalion-effect
A. Voerman
Frugal innovation in the 1,5m society: knowledge file
P. Knorringa; S. Chakravarty; K. Dittrich; E. van Tuijl
Waar is de revalidatiegeneeskunde in het publieke debat?
S.R. Hilberink
Effects of instruction in writing-to-learn in different disciplines and types of education
A.C. van Dijk
Veerkracht en arbeidsuitluiting: verkennend onderzoek naar veerkracht van personen met een Participatiewet-uitkering in Rotterdam
A.F. Sepp; A.M.H.C. Wentink
21st century (clinical) decision support in nursing and allied healthcare. Developing a learning health system: a reasoned design of a theoretical framework
M. van Velzen; H.I. de Graaf-Waar; T. Ubert; R.F. van der Willigen; L. Muilwijk; M.A. Schmitt; M.C. Scheper; N.L.U. van Meeteren