Zelfregulerend leren bevorderen in de middenbouw
Judith van der Kolk (Student); Grethe Koster (Begeleider)
Verhaalbegrip in de onderbouw
Immy van Diepen (Student); Boukje Bruins (Begeleider)
Maak meten zichtbaar!
Ilse Potman (Student); Jeffrey van Welsen (Begeleider)
Wij willen weten!
Johanna Oosterveld (Student); Erna de Gelder (Begeleider)
Talenten aanspreken in het W&T -onderwijs
Marieke Haafkes (Student); Bertjaap van der Ploeg (Begeleider)
Talenten bij het jonge kind
Sanne Bosch (Student); Johan Koers (Begeleider)
De aandacht berekenen
Karlijn Heetkamp (Student); Jeffrey van Welsen (Begeleider)
Van verwondering naar een onderzoek!
Alissa ter Wijlen (Student); Bertjaap van der Ploeg (Begeleider)
Leraren als leesbevorderaars
Wenckje Jongstra (Onderzoeker); Marleen Kieft (Onderzoeker); Jette van den Eijnden (Onderzoeker); Roel van Steensel (Onderzoeker)
Domeinoverstijgend werken met rijke, schurende en naburige teksten op de lerarenopleiding
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Hugo van den Ende (Docent); Boukje Bruins (Docent); Bertjaap van der Ploeg (Docent)