Collaborative Ecologies for Classical Music
Pitts, Stephanie E.; Peters, Peter; Dons, Karolien (Music In Context); Taekema, Rosie (Music In Context); Burland, Karen; Devaney, Kirsty; Doolittle, Emily; Hogg, Laura; Molina, Karoly; Porton, Jennie Joy; Price, Sarah; Wimmer, Constanze
INDCOR White Paper (2) Interactive Narrative Design for Representing Complexity
Perkis, Andrew; Bellini, Mattia; Nisi, Valentina; Reyes, Maria Cecilia; Sylla, Cristina; Santa, Mijalche; Zaluczkowska, Anna; Irshad, Shafaq; Bakk, Ágnes; Barnabé, Fanny; Barnard, Daniel; Boukhelifa, Nadia; Sørdal Klungre, Øyvind; Koenitz, Hartmut; Lombardo, Vincenzo; Palosaari Elahdhari, Mirjam; Prandi, Catia; Rettberg, Scott; Serbanescu, Anca; Sousa, Sonia; Stefaneas, Petros; Vosmeer, Mirjam (Lectoraat Civic Interaction Design); Wardaszko, Marcin
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Wat is er aan de hand met ons energiesysteem?
van der Laan, Marten
HanzeEHR
de Klerk, Rick; Groenboom, Rix; Bot, Christina
Voorwaarts ontwerpen, achterwaarts plannen
de Zwart, Bart
BDB-workshop Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn; van der Velde, Jorien
Samen sterker in het onderwijs: 16 werkzame elementen om sociale binding en welzijn in het onderwijs aan te pakken
Zwart, Zwaan; Langeloo, Annegien; Kamans, Elanor
Serious Games about AI
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam