Friettenten als steunpilaar in ‘Frietje met onderzoek’
Noëlle van den Berg (Stafmedewerker); Niels van Maaren (Onderzoeker)
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Among today’s Chinese professionals in the Netherlands: what is guanxi?
Yuxi Nie (Onderzoeker); Bailina Ainiwaer (Student)
Verdozing bedreigt het landschap
Sjirk Kuijper; Cees-Jan Pen (Lector)
Sustainable strategies for heritage; towards a holistic valuation framework
van der Schoor, Tineke; Józekowski, Jacek; Ressano Garcia, Pedro
Sturende provincie nodig om ruimte voor werken te borgen
Jan Jager; Cees-Jan Pen (Lector)
Project in the spotlights
Bart Wernaart (Lector); Danielle Arets (Lector)
Re-imagining the teaching case as a format & practice
Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Education for sustainability and the affective learning domain
Radojevic, Radmila; Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Review of the Nexus Framework on Neighborhood Resilience
Erwin, Stephanie (Lectoraat Water In En Om De Stad); Kluck, Jeroen (Lectoraat Water In En Om De Stad); Boon, Boudewijn; de Waal, Martijn; Suurenbroek, Frank