From direct marketing toward interactive marketing
Moes, Anne (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Fransen, Marieke L.; Verhagen, Tibert (Lectoraat Emerging Technology For Business); Fennis, Bob; Lu Wang, Cheng
Responding to radicalisation through education
Sieckelinck, Stijn (Lectoraat Youth Spot); Stephens, William; Busher, Joel; Malkki, Leena; Marsden, Sarah
Taking coil virtual exchange to scale
Rubin, Jon; Wimpenny, Katherine; Portillo, Brenda García; Besana, Gianmario; Haug, Eva (Faculteit Business En Economie); Leibowitz, Jami; Succi, Osvaldo; Szeles, Albina; O’brien, Ruth; Rubin, Jon; Guth, Sarah
Kritische meningsvorming in het vmbo
Daan van Riet (Onderzoeker); Myrthe Koenders (Onderzoeker)
Putting participation first: The use of the ICF-model in the assessment and instruction of L2 pronunciation
Ilvi Blessenaar (Onderzoeker); Lizet van Ewijk (Onderzoeker)
Kijk, luister en voel
Eefje Smit (Onderzoeker); Hans Palings (Docent)
Ideologisch onderwijs niet in het belang van de leerling
Daan van Riet (Onderzoeker); Ward van der Meiden (Onderzoeker)
Kwaliteitscriteria voor het reken-wiskundeonderwijs op de pabo
Marjolein Kool (Onderzoeker); Hanneke van Doornik-Beemer (Onderzoeker); Ronald Keijzer (Onderzoeker); Michiel Veldhuis (Onderzoeker); Marc van Zanten (Onderzoeker)
‘Niet voegen naar huidige standaarden, maar studenten uitdagen ze te bevragen. Burgerschap in het mbo’
Daan van Riet (Onderzoeker); Michiel Waltman (Onderzoeker)
Kritisch burgerschapsonderwijs: per definitie op gespannen voet
Daan van Riet (Onderzoeker)