Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Van Zij(n) naar Wij(k)
Angelique Ruiter (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Hoe halen inwoners de startstreep?
Susanne Tonnon (Onderzoeker); Eline Maussen (Onderzoeker); Julia te Boekhorst (Onderzoeker); Paulien Pakkert (Onderzoeker); Eleana Vink (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Meertaligheid benutten in de rekenles
Lianne Stolte (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Onderzoek naar de situaties waarin politie en zorg samenwerken, hoe zij deze samenwerking ervaren en wat dit betekent voor de rol van de politie
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Ontwerpen en maken voor een kwetsbare buurt
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Denny van Beusichem (Docent); Alex de Jong (Docent); Rob Hoevenaars (Docent)
Op STOom...
Geertje Damstra (Onderzoeker); Gerald van Dijk (Onderzoeker); Lyli Hartman (Student)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)