Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Hoe halen inwoners de startstreep?
Susanne Tonnon (Onderzoeker); Eline Maussen (Onderzoeker); Julia te Boekhorst (Onderzoeker); Paulien Pakkert (Onderzoeker); Eleana Vink (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Onderzoek naar de situaties waarin politie en zorg samenwerken, hoe zij deze samenwerking ervaren en wat dit betekent voor de rol van de politie
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Moedige ruimte maken
Lisette Munneke (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doen practoraten dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Blijven werken in onderwijs
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Jantine Kuiken
Drie verkenningen voor het optimaliseren van de vroeg eropaf-aanpak in Amsterdam
Marjolein Odekerken (Onderzoeker); Marlies van de Bunt (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector); Laura Nuiver (Onderzoeker)