Kat en muis: het contact tussen verdachten en andere betrokkenen bij eergerelateerd geweld en de politie
Janine Janssen (Lector)
Adapting teaching to students' needs
Marieke van Geel (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Kim Schildkamp (Onderzoeker); Cindy Poortman (Onderzoeker); Kyra Meutstege (Onderzoeker); Jitske de Vries (Onderzoeker); Adrie Visscher (Onderzoeker); Christel Wolterinck (Onderzoeker)
Putting participation first: The use of the ICF-model in the assessment and instruction of L2 pronunciation
Ilvi Blessenaar (Onderzoeker); Lizet van Ewijk (Onderzoeker)
The professional as an interpreting subject
Cok Bakker (Lector); Edwin van der Zande (Onderzoeker)
Ultimately, reflective professionals ask existential questions
Edwin van der Zande (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Situational decision-making by innovation leaders in higher education
Remco Coppoolse (Onderzoeker); Stijn Bollinger (Onderzoeker)
Critical policy discourse analysis
Nicolien Montesano Montessori (Onderzoeker)
Introducing density histograms to grades 10 and 12 students
Lonneke Boels (Onderzoeker); Anna Shvarts (Onderzoeker)
Inclusief onderwijs voor nieuwkomers
Ria Goedhart (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker)
Changing roles in interdisciplinary Research-through-Design
Berit Godfroij (Onderzoeker); Remko van der Lugt (Lector); Sebastiaan Peek (Onderzoeker); Rens Brankaert (Onderzoeker)