Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens
De cobot als modern werkdier
Marijke Bergman (Onderzoeker)
Consumer acceptance among Dutch and German students of insects in feed and food
Natalia Naranjo Guevara (Onderzoeker); Michelle Fanter (Onderzoeker); Anna Maria Conconi (Onderzoeker); Sonja Floto-Stammen (Onderzoeker)
De conditiegids
Karen Van Hoye
Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)
Iedereen aan zet!
Steven Vos; Dennis Arts
Kan een sociale robot je minder eenzaam maken?
Sandra Bedaf (Onderzoeker)
Regie, erkenning en ontmoeting als basis
Bob Koster (Lector); Miranda Snoeren (Lector); Mieke van Dijk (Onderzoeker); Bram Gootjes (Onderzoeker); Johan van Herk (Onderzoeker); Bert van Leeuwen (Onderzoeker); Judith Stappers (Onderzoeker)
‘What do you mean by ethical compass?’
Lieke van Stekelenburg (Docent); Chris Smerecnik (Docent); Wouter Sanderse; Doret J. de Ruyter
Robots in het onderwijs
Michel Starreveld (Onderzoeker); Janienke Sturm (Lector); Mariëlle Rosendaal (Onderzoeker)