Forefoot adduction and forefoot supination as kinematic indicators of relapse clubfoot
L. Grin (Onderzoeker); M.C. van der Steen; S.D.N. Wijnands (Onderzoeker); L. van Oorschot (Onderzoeker); A.T. Besselaar; B. Vanwanseele (Onderzoeker)
A software engineering perspective on building production-ready machine Learning Systems
Petra Heck (Lid Lectoraat); Gerard Schouten (Lector); Luis Cruz (Onderzoeker)
How do practically trained (student) caregivers in nursing homes learn? A scoping review
Irene Muller-Schoof; Marjolein E.A. Verbiest; Annerieke Stoop; Miranda Snoeren (Lector); Katrien G. Luijkx
Raya
Daphne Menheere; Alynne de Haan; Steven Vos; Carine Lallemand
The hubs
Ida Damen; Steven Vos; Carine Lallemand
Tunneling a crosstown highway
Nicole E.H. Stappers; Jasper Schipperijn; Stef P.J. Kremers; Marleen P.M. Bekker; Maria W.J. Jansen; Nanne K. de Vries; Dave H.H. Van Kann (Docent)
Eigen regie na CVA: een gezamenlijke reis
Kazimier Helfenrath (Onderzoeker); Hélène van den Nieuwenhoff (Onderzoeker)
Longitudinal perspectives on children’s physical activity patterns
Anoek Adank; Dave van Kann; Teun Remmers; Stef Kremers; Steven Vos
Developing leadership in postdoctoral nurses: A longitudinal mixed-methods study
Lisa van Dongen; Shaun Cardiff (Onderzoeker); Manon Kluijtmans; Lisette Schoonhoven; Jan P.H. Hamers; Marieke J. Schuurmans; T.B Hafsteinsdóttir
Effectiveness of a lesson study intervention on teacher behaviour and student motivation in physical education lessons
Lars Borghouts; Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Bregje van Dijk-van Eijck; Sara Laurijssens; Teun Remmers; Leen Haerens