Duurzaam leren en werken in een veranderende samenleving
Anje Ros (Lector); Marian Thunnissen (Lector); Hanna van Beelen
Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
Peter Bos (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lector)
Decision-Making on Referral to Primary Care Physiotherapy After Inpatient Stroke Rehabilitation
Marieke Geerars; Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector)
Ontwerpen aan de journalistiek
Danielle Arets (Lector)
The course of physical functioning in the first two years after stroke depends on peoples' individual movement behavior patterns
Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector); Eveline J.M. (Lector); Rob A. de Bie; Cindy Veenhof; Johanna M.A. Visser-Meily
Exploring feedback and instruction modalities using low fidelity prototypes for running
Jos Goudsmit; Steven Vos
Advancing digital behavior change interventions by exploring a calendar-based suggestion system
Ida Damen; Roy van den Heuvel; Rens Brankaert; Steven Vos
Through students’ eyes
Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Menno Slingerland; Steven Vos
Ventilation and air cleaning to limit aerosol particle concentrations in a gym during the COVID-19 pandemic
Bert Blocken; Thijs van Druenen; Alessio Ricci; Luyang Kang; Twan van Hooff; Peng Qin; Lili Xia; Claudio Alanis Ruiz; Dennis Arts; Jan Diepens; G.A. Maas; Stefanie Gillmeier; Steven Vos; Aarnout Brombacher
Stimuleren van schoolse taalvaardigheid bij rekenen
Nanke Dokter (Docent)