Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens
Mensen maken de shift
dr. Marieke Wenneker (Onderzoeker)
Experiences That Matter
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
Nieuwsgierigheid in het onderwijs
Danae Bodewes (Docent)
De cobot als modern werkdier
Marijke Bergman (Onderzoeker)
Consumer acceptance among Dutch and German students of insects in feed and food
Natalia Naranjo Guevara (Onderzoeker); Michelle Fanter (Onderzoeker); Anna Maria Conconi (Onderzoeker); Sonja Floto-Stammen (Onderzoeker)
Visualizing Computer-Based Activity on Ambient Displays to Reduce Sedentary Behavior at Work
Hans Brombacher; Xipei Ren; Steven Vos; Carine Lallemand
Intro to the special issue Research on L1 grammar in schooling
Jimmy van Rijt (Docent)
Iteratief samenwerken aan de online leeromgeving voor buurtsportcoaches
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Ruben Walravens; Mieke Zijl; Jessica Oude Sogtoen; Jeroen Hoyng; Demy Weertman
Kan een sociale robot je minder eenzaam maken?
Sandra Bedaf (Onderzoeker)