Institutional MOOC strategies in Europe
Darco Jansen; Robert Schuwer (Lector)
Evaluatierapport Online tools voor de jeugdprofessional - Fase 1
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Scaling up health innovations for people living with dementia; A social innovation approach
I. Bongers; L. Snaphaan; Eveline Wouters (Lector); L. van Gastel; E. Verhaegh
What do participants learn from participating in a research group?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Sports club involvement of young adults in the Netherlands: do they join the club?
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
Sports club involvement and social media use of young adults in the Netherloands: do they join the club?
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
LEERBEHOEFTEN VAN LERARENOPLEIDERS – EEN INTERNATIONALE VERGELIJKING
Mandi Berry; Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink; Mieke Lunenberg
Leegstand leeft
Bart de Zwart (Onderzoeker); Tara Pijs (Stafmedewerker); Nico Schram (Docent)