Onderzoek dat ertoe doet!
Dr. Stephan L.M. Peters (Lector)
Open textbooks
Janina van Hees (redactie); Robert Schuwer (redactie) (Lector)
Didactiek van het techniekonderwijs tekenend techniek!
Ellen Klatter (Lector); Kara Vloet (Docent); Sandra Janssen (Docent); Giel Kessels (Docent); Nico Blaauwendraat (Docent); Ellis Erkens-Jansen (Docent); Jochem Goedhals (Docent); Roel Martens (Docent); Anne Nabuurs (Docent); Erik-Jan Stroetinga (Docent); Elly Wildeman (Docent)
Een instrument om een leernetwerk te typeren
dr.ir. Quinta Kools (Lector); Rutger van de Sande (Lector); dr Tine Béneker (Lector); dr Bob Koster (Lector)
From problem to solution
Steven Vos; Mark Janssen; Jos Goudsmit; Coen Lauwerijssen; Aarnout Brombacher
Modelling door lerarenopleiders: professionele ontwikkeling met behulp van een kijkkader
drs Ellie Coumans (Lid Lectoraat); Drs Marina Bouckaert-Den Draak (Lid Lectoraat); MEd Marieke van Asten (Lid Lectoraat); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Hoe een natuur & techniek les een wetenschap & technologie les werd door het stellen van goede vragen
R. Gresnigt (Docent)
Professional development activities for practice-based research in Teacher Education
dr.ir Quinta Kools (Lector); dr Fer Boei; dr Martijn Willemse
Providing a good start: What support do beginning teachers receive in their schools?
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Rian Aarts; dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; Paul Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; Bob Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; Anja Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)