Education Empowers Bhutan
dr Jacqueline van Swet
Identiteit tussen basisschool en opleiding
Drs. F.A. Vonk (Docent)
Het formuleren van een centrale vraag: het stellen van een probleem in een onderzoeksplan
drs Marianne van den Bosch (Docent); dr Paula Zweekhorst (Docent)
De school als leergemeenschap : kanttekeningen bij Tijd voor Onderwijs rapport van de parlementaire commissie Dijsselbloem. Science Guide.
E. Verbiest (Lector)
Verslag verkenning opbrengsten intervisiegroep Hervion
Quinta Kools (Lector); Marly Gootzen (Docent)
Issuemanagement: het monitoren van issues
drs Marianne van den Bosch (Docent); dr Paula Zweekhorst (Docent)
Het maken van een argumentatiestructuur: het onderbouwen van conclusies
dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Het jong kind uit de gevarenzone
drs. Liesbeth van den Berg-Hardenbol (Docent); Leden docentennetwerk specialisten jonge kind; Els van der Heijden
Goed kiezen: Over het verschil tussen goede en slechte keuzen: geluk
T. Luken (Lector)
Nieuwe sporen trekken : het lectoraat leerstrategieën
dr. Anne Kerkhoff (Lector); dr. Sanneke Bolhuis (Lector); dr. ir. Quinta Kools (Lector)