wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Semantisch grammaticaonderwijs: een stand van zaken
MEd Jimmy van Rijt (Docent)
Articulation and resonance characteristics in relation to timing of palatal closure.
Anke Luyten (Docent); E. D'haeseleer; K. Bettens; A. Hodges; G. Galiwango; S. de Ley; K. van Lierde; H. Vermeersch
Guiding the Empowerment Process
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Soft skills for quality managers in a time of breakthrough
Dr. Everard van Kemenade
Speech in Ugandan patients after surgical closure of the cleft lip and palate before the age of 6 months
K. Bettens; S. de Ley; A. Hodges; H. Vermeersch; E. D'haeseleer; K. van Lierde; G. Galiwango; Anke Luyten (Docent)
Guiding the Empowerment Process (1)
dr. Christa Nieuwboer (Docent)