Meertalige leerlingen ondersteunen in het leesonderwijs
Eveline Wouters (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Eerst een thuis in regio Utrecht
Dorieke Wewerinke (Onderzoeker); Maarten Davelaar (Onderzoeker); Dieke van Ewijk (Onderzoeker); Aly Gruppen (Onderzoeker); Lia van Doorn (Lector)
De maatschappelijke kosten van schuldenproblematiek
Nadja Jungmann (Lector); Rosanne Oomkens (Onderzoeker); Paul Vroonhof (Onderzoeker); Marijke Beulen (Onderzoeker); John Boog (Onderzoeker); Cora van Horssen (Onderzoeker)
Evaluatie Freedom Creators
Jacomijne Prins (Onderzoeker)
Als leerkracht wonen in Amsterdam, ik kan me het niet permitteren
Ballafkih, H. (Centre For Economic Transformation (Cet)); Zinsmeister, J. (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Rottenberg, A.
Bestaanszekerheid begint bij een betrouwbare overheid
Amagir, A. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, M.
Eindrapport: Ontwerpen van digitale beslissingsondersteuning
Timmer, I. (Lectoraat Legal Management & Technologie I.O)
Licht op Buurtmoeders MoedersKracht
Kamara, Esther Aminata (Lectoraat Creative Media For Social Change); Witschge, Tamara (Lectoraat Creative Media For Social Change); Liesdek, Bodil (Lectoraat Creative Media For Social Change)
Interprofessionele samenwerking rondom jeugdigen
Boomkens, Cynthia (Faculteit Maatschappij En Recht); Verheem, Esmee (Lectoraat Jeugdzorg); Ex, Carine (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Fukkink, Ruben (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)