Het bijeffect
Kuijlenburg, Rachel (Facility Management)
Fostering Critical Thinking
L.M. van Peppen
‘Up-to-date en met zorg herschreven’ (recensie Basisboek Facility Management)
Kuijlenburg, Rachel (Facility Management)
Cervical dystonia: Disability and the value of physical therapy
van den Dool, Joost; de Koning-Tijssen, M.A.J.; Visser, Bart; Koelman, J.H.T.M.; van der Woude, Lucas; van der Schans, C. P.; van Hilten, J.J.
Teacher identity and Professional Identity tensions among primary student teachers
Hanna, Fadie (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Oostdam, Ron; Severiens, Sabine; Zijlstra, Bonne
De netwerk-kikker wakker kussen
Martens, J.W.G.M.; Groenewegen, Peter; Wakkee, Ingrid
Boekbespreking: Kan serious gaming een manier zijn om klinisch redeneren te leren?
Jeroen Dikken (Docent)
De mindful professional
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Strategies for energy reconfigurations
van der Schoor, Tineke; van Lente, Harro; Peine, Alexander
Marriage and Displacement among Palestinian and Syrian Refugees in Jordan
Dina Zbeidy (Lid Lectoraat)