Project in the spotlights
Bart Wernaart (Lector); Danielle Arets (Lector)
Underperforming institutions
Bovenhoff, Marielle (Living Environment In Transition); Bulder, E.A.M.; Postmes, Tom; Stroebe, Katherine
Voors en tegens van lerende praktijken : wie heeft het lef om te vertragen en werkelijk te leren?
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Ina Tilman; Erik Jansen; Suzan van der Pas; Annelies Koolman; Renske Schamhart; Marjolanda Hendriksen; Iris Middendorp; Huub Purmer
Re-imagining the teaching case as a format & practice
Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Education for sustainability and the affective learning domain
Radojevic, Radmila; Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Review of the Nexus Framework on Neighborhood Resilience
Erwin, Stephanie (Lectoraat Water In En Om De Stad); Kluck, Jeroen (Lectoraat Water In En Om De Stad); Boon, Boudewijn; de Waal, Martijn; Suurenbroek, Frank
De straat op om álle burgers bij onderzoek te betrekken
Bart Wernaart (Lector)
Melanie Petersprijs van het Rathenau InstituutModern Times in Point of Care Diagnostics
Paans, Wolter (Nursing Diagnostics)
A paradoxical transition of citizen participation in housing developments
Levelt, Melika (City Net Zero); Tan, Wendy
De zin en onzin van inclusieve marketing
Iris van Hest (Onderzoeker)