In verband met taal: naar een gedeelde kennisbasis voor taalbewust hoger onderwijs
J.F. van Kruiningen
Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Sustainable strategies for heritage; towards a holistic valuation framework
van der Schoor, Tineke; Józekowski, Jacek; Ressano Garcia, Pedro
Versterk het ondernemend vermogen
Grit, Alexander (Ondernemen In Verandering); Gumbs, Natalie (Ondernemen In Verandering)
Re-imagining the teaching case as a format & practice
Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Education for sustainability and the affective learning domain
Radojevic, Radmila; Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Review of the Nexus Framework on Neighborhood Resilience
Erwin, Stephanie (Lectoraat Water In En Om De Stad); Kluck, Jeroen (Lectoraat Water In En Om De Stad); Boon, Boudewijn; de Waal, Martijn; Suurenbroek, Frank