Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Van Zij(n) naar Wij(k)
Angelique Ruiter (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Hoe halen inwoners de startstreep?
Susanne Tonnon (Onderzoeker); Eline Maussen (Onderzoeker); Julia te Boekhorst (Onderzoeker); Paulien Pakkert (Onderzoeker); Eleana Vink (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Meertaligheid benutten in de rekenles
Lianne Stolte (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
Aanpak en preventie van ondermijnende criminaliteit
Diana Marijnissen (Onderzoeker); Désiré Palmen (Onderzoeker); Imke Smulders (Onderzoeker)
Kleinschalige wooninitiatieven: uitdagingen bij het realiseren van de woonplek
Maarten Rutten (Onderzoeker)
Bean me up! De kracht van de veldboon!
Marieke Rijsbergen; Albert Wiglema; Erwin Suvaal; Charlotte Bruijn; Luci van Engelen; Shamisa Debroey; Roel Venderbosch; Herman Roozen; Ype Driessen; Mars Gremmen; Maaike Hartjes; Mark van Herpen; Ciska Pouw; Wendy Weeland; Feike van der Leij (Lector)
De rol en werking van student peercoaching
Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker)
Eerst een thuis in regio Utrecht
Dorieke Wewerinke (Onderzoeker); Maarten Davelaar (Onderzoeker); Dieke van Ewijk (Onderzoeker); Aly Gruppen (Onderzoeker); Lia van Doorn (Lector)