Web-lecture Spelconcept Spelinzicht
Gwen Weeldenburg
Ventilation and air cleaning to limit aerosol particle concentrations in a gym during the COVID-19 pandemic
Bert Blocken; Thijs van Druenen; Alessio Ricci; Luyang Kang; Twan van Hooff; Peng Qin; Lili Xia; Claudio Alanis Ruiz; Dennis Arts; Jan Diepens; G.A. Maas; Stefanie Gillmeier; Steven Vos; Aarnout Brombacher
Stimuleren van schoolse taalvaardigheid bij rekenen
Nanke Dokter (Docent)
Do parenting practices moderate the association between the physical neighbourhood environment and changes in children’s time spent at various physical activity levels?
Sanne Gerards; Dave van Kann; Stef Kremers; Maria Jansen; Jessica Gubbels
Facing societal challenges in living labs
Indre Kalinauskaite; Rens Brankaert; Yuan Lu; Tilde Bekker; Aarnout Brombacher; Steven Vos
Het identificeren en meten van talent: acht praktische vragen als leidraad bij de keuze voor de juiste talentscan
Marian Thunnissen (Lector); Henia Heller (Docent); Fabienne Martin; Hilde Verbeeck; Jeroen Franssen
Experiences That Matter
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
De (on)gelukkige relatie tussen Covid-19 en werkgeluk
Rosalie Reichardt-Mulder (Docent); Lieke Bezemer; Ming Ebbinkhuijsen (Onderzoeker)
Het stimuleren van een leven lang ontwikkelen: de mens centraal
Marian Thunnissen (Lector); Miranda Snoeren (Lector); Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker)
Do goal clarification and process feedback positively affect students’ need-based experiences?
Christa Krijgsman; Tim Mainhard; Lars Borghouts; Jan van Tartwijk; Leen Haerens