Teachers’ perceptions of a lesson study intervention as professional development in physical education
Menno Slingerland; Lars Borghouts; Sara Laurijssens; Bregje van Dijk-van Eijck; Teun Remmers; Gwen Weeldenburg
Professionele werkplaatsen als lerende ecosystemen: de complexiteit van meervoudige samenwerkingen
Miranda Snoeren (Lector)
Studying requirements from multiple actors on vitality data platform through the lens of socio-technical systems
Kenji Wada; Loes van Renswouw; Günter Wallner; Pierre Lévy; Steven Vos
Lerend en onderzoekend samenwerken in Professionele Werkplaatsen
Jeroen Bovens (Onderzoeker); Petra Swennenhuis (Onderzoeker); Kevin Theunissen (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Onderzoeker); Patricia Volbeda; Miranda Snoeren (Lector)
Forefoot adduction and forefoot supination as kinematic indicators of relapse clubfoot
L. Grin (Onderzoeker); M.C. van der Steen; S.D.N. Wijnands (Onderzoeker); L. van Oorschot (Onderzoeker); A.T. Besselaar; B. Vanwanseele (Onderzoeker)
A software engineering perspective on building production-ready machine Learning Systems
Petra Heck (Lid Lectoraat); Gerard Schouten (Lector); Luis Cruz (Onderzoeker)
How do practically trained (student) caregivers in nursing homes learn? A scoping review
Irene Muller-Schoof; Marjolein E.A. Verbiest; Annerieke Stoop; Miranda Snoeren (Lector); Katrien G. Luijkx
Raya
Daphne Menheere; Alynne de Haan; Steven Vos; Carine Lallemand
The hubs
Ida Damen; Steven Vos; Carine Lallemand
Tunneling a crosstown highway
Nicole E.H. Stappers; Jasper Schipperijn; Stef P.J. Kremers; Marleen P.M. Bekker; Maria W.J. Jansen; Nanne K. de Vries; Dave H.H. Van Kann (Docent)