Short-term effect of short, intensive speech therapy for patients with cleft (lip and) palate: a pilot study in Uganda
Anke Luyten (Docent); K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; G. Galiwango; H. Vermeersch; A. Hodges
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Scaling up health innovations for people living with dementia; A social innovation approach
I. Bongers; L. Snaphaan; Eveline Wouters (Lector); L. van Gastel; E. Verhaegh
What do participants learn from participating in a research group?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)