Short-term effect of short, intensive speech therapy for patients with cleft (lip and) palate: a pilot study in Uganda
Anke Luyten (Docent); K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; G. Galiwango; H. Vermeersch; A. Hodges
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Sports club involvement of young adults in the Netherlands: do they join the club?
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
Sports club involvement and social media use of young adults in the Netherloands: do they join the club?
Nanny Kuijsters-Timmers (Onderzoeker)
What do participants learn from participating in a research group?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)