Short-term effect of short, intensive speech therapy for patients with cleft (lip and) palate: a pilot study in Uganda
Anke Luyten (Docent); K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; G. Galiwango; H. Vermeersch; A. Hodges
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
LEERBEHOEFTEN VAN LERARENOPLEIDERS – EEN INTERNATIONALE VERGELIJKING
Mandi Berry; Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink; Mieke Lunenberg
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
Professionalisering van lerarenopleiders in een kenniskring
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
Book review 'Ethics in Education Research'
Sil Aarts; Eveline Wouters (Lector)
Identiteitsontwikkeling van lerarenopleiders
Véronique van de Reijt; Quinta Kools (Lector)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)