Modelling door lerarenopleiders: professionele ontwikkeling met behulp van een kijkkader
drs Ellie Coumans (Lid Lectoraat); Drs Marina Bouckaert-Den Draak (Lid Lectoraat); MEd Marieke van Asten (Lid Lectoraat); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Hoe een natuur & techniek les een wetenschap & technologie les werd door het stellen van goede vragen
R. Gresnigt (Docent)
Professional development activities for practice-based research in Teacher Education
dr.ir Quinta Kools (Lector); dr Fer Boei; dr Martijn Willemse
Providing a good start: What support do beginning teachers receive in their schools?
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Rian Aarts; dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
De kernopgaven bij het opleiden van leraren: kwalificatie, socialisatie en persoonsvorming van leerlingen, studenten en lerarenopleiders
Gerda Geerdink; Jeannette Geldens; Paul Hennissen (Lector); Lidewij van Katwijk; Bob Koster (Lector); Jeroen Onstenk; Ietje Pauw; Anja Ros (Lector); Marco Snoek; Miranda Timmermans (Lector)
Shifting paradigms
dr. Mignon van Halderen (Lector)
Redesigning the ankle foot orthosis design process. Performance and satisfaction of clients.
Joost van Hoof (Docent); F.C. Holtkamp; Eveline Wouters
School-University Partnerships in Teacher Education:
Dr. Frank Crasborn (Lector); Dr. Jaap Buitink
ons of life's most precious gifts
Msc Marieke van Asten (Lid Lectoraat)
Impact of delayed one-stage palatal closure on speech in Ugandan older children and young adults with cleft (lip and) palate
Anke Luyten (Docent); E. D'haeseleer; K. van Lierde; C. Dhondt; H. Vermeersch; K. Bettens; G. Galiwango; A. Hodges