De triade en de reflectief onderzoekende houding in de Master SEN.
drs Hans van Huijgevoort (Docent); dr Jacqueline van Swet (Lector)
Alternatieve Mainstream
Dr. Gert Keunen (Lid Lectoraat)
Learning to notice
Rita Schildwacht
De Korte Interventie Methode KIM
dr Petra Swennenhuis (Lid Lectoraat)
De rol van leidinggevenden bij praktijkonderzoek in onderwijs en opleiding
Dr. Sanneke Bolhuis (Lector); Dr.ir. Quinta Kools (Lector)
De versterking van de professionaliteit van de leraar basisonderwijs
dr. Iris Windmuller (Docent)
Domotica bij ouderen met dementie
Nienke Nijhof; Joost van Hoof (Docent); Julia E.W.C. van Gemert-Pijnen; Marco M. Blom
Leo Polakhuis: domotica bij ouderen met dementie.
Joost van Hoof (Docent)
Buisinesscase van Zorgdomotica
Joost van Hoof (Docent); A. Klumpers; J. van der Weijde
A design-based appraoch to introducing student teachers in conducting and using research
dr. Wietse Petrus Wilhelmus Jacobus van der Linden (Docent)