Normative nasality and nasalance data in Ugandan English-speaking children
K. van Lierde; H. Vermeersch; E. D'haeseleer; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent)
Vroege one-stage palatale sluiting: implicaties voor de spraakontwikkeling
H. Vermeersch; K. Bettens; E. D'haeseleer; K. van Lierde; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent)
The Internet as a tool to improve parenting
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Development of an artificial foot enabling the simulation of the natural behaviour of the human unroll of the foot during walking and running
H. Vertommen; E. de Raeve; W. Dewindt; Cl Van den Bosch; Fred Holtkamp (Docent); Louis Peeraer (Lector)
Effectiviteit & afstuderen
drs. Paul van Kempen (Docent)
Parent ratings of satisfaction with speech and facial appearance in Ugandan children with unilateral and bilateral cleft lip and palate
E. D'haeseleer; H. Vermeersch; K. van Lierde; Anke Luyten (Docent); G. de Galiwango; A. Hodges
Why is there confusion in practicum terminology?
Dr. Paul Hennissen (Lector); Dr. Frank Crasborn (Lector)
Professionaliseringsbehoeften van lerarenopleiders: wat en hoe willen we leren?
Mieke Lunenberg; Quinta Kools (Lector); Ko Melief; Jurrien Dengerink
De overgang van leren naar werken in het onderwijs
Marije Veraa (Lid Lectoraat); Quinta Kools (Lector)
Organizational Change in a Public Housing Foundation.
Dr Andreas Wagenberg van; Drs Jos Pieterse (Docent); Prof Dr Jan Ulijn