Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
China’s focus in 2023: a return to pragmatism?
Yuxi Nie (Onderzoeker)
Friettenten als steunpilaar in ‘Frietje met onderzoek’
Noëlle van den Berg (Stafmedewerker); Niels van Maaren (Onderzoeker)
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Among today’s Chinese professionals in the Netherlands: what is guanxi?
Yuxi Nie (Onderzoeker); Bailina Ainiwaer (Student)
Verdozing bedreigt het landschap
Sjirk Kuijper; Cees-Jan Pen (Lector)
Sturende provincie nodig om ruimte voor werken te borgen
Jan Jager; Cees-Jan Pen (Lector)
Project in the spotlights
Bart Wernaart (Lector); Danielle Arets (Lector)
Versterk het ondernemend vermogen
Grit, Alexander (Ondernemen In Verandering); Gumbs, Natalie (Ondernemen In Verandering)