One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum
Hoe leef ik met dementie?
Jacoba Huizenga (Onderzoeker); Herma Tigchelaar (Onderzoeker); Edwin Doorn; Mike Geurtsen; Richard den Hartoog; Anita Linskens; Wim van Ogtrop; Gerda Van Tongerloo; Frank Zwertbroek
Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector)
Broodverspilling tegengaan
Veen, E.J.; Jansma, J.E.; Schrijnen, M.
Voedselverspilling onder middelbare scholieren
Sefu, Y.; Mortel, D. van de; Veen, E.J.
Hoe blijf je de ander zien
Oosterhoff, W.
Onderzoek binnen het onderwijs
Braber, J. (Student)
Rapport onderzoek Tuinverhalen
Blankestijn, W.; Verspui, W.; Fliervoet, J.M.; Witteveen, L.M.
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Praktische inleiding tot Argumentatie
Paul Hartog (Docent)