Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Towards generous multi-actor systems; a boundary work approach
Myrthe Velter (Onderzoeker)
Bevorderen van veerkrachtige democratische gezindheid
Nieuwelink, Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Manifest Anders Afronden
Guido Stompff (Lector)
Flood resilience building in living labs
Vana Tsimopoulou (Associate Lector)
Versterk het ondernemend vermogen
Grit, Alexander (Ondernemen In Verandering); Gumbs, Natalie (Ondernemen In Verandering)
De vroege fases in het opvolgingsproces
Bloemen-Bekx, Mira (Marian Van Os Centre Of Expertise Ondernemen); van Helvert, Judith; Steenbeek, Rosemarie; van der Vloot van Vliet, Jan Willem