Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Among today’s Chinese professionals in the Netherlands: what is guanxi?
Yuxi Nie (Onderzoeker); Bailina Ainiwaer (Student)
Verdozing bedreigt het landschap
Sjirk Kuijper; Cees-Jan Pen (Lector)
Sustainable strategies for heritage; towards a holistic valuation framework
van der Schoor, Tineke; Józekowski, Jacek; Ressano Garcia, Pedro
Towards generous multi-actor systems; a boundary work approach
Myrthe Velter (Onderzoeker)
Bevorderen van veerkrachtige democratische gezindheid
Nieuwelink, Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Sturende provincie nodig om ruimte voor werken te borgen
Jan Jager; Cees-Jan Pen (Lector)
Project in the spotlights
Bart Wernaart (Lector); Danielle Arets (Lector)
Manifest Anders Afronden
Guido Stompff (Lector)
Flood resilience building in living labs
Vana Tsimopoulou (Associate Lector)