Wat amateurs kunnen leren van professionals
Martin van Dijk; Laurens ten Dam; Frank Kwanten; Maarten van Kooij
Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
Peter Bos (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lector)
Decision-Making on Referral to Primary Care Physiotherapy After Inpatient Stroke Rehabilitation
Marieke Geerars; Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector)
AI engineering and MLOps: building production-ready machine learning systems
Petra Heck (Onderzoeker)
The course of physical functioning in the first two years after stroke depends on peoples' individual movement behavior patterns
Roderick Wondergem (Onderzoeker); Martijn Pisters (Lector); Eveline J.M. (Lector); Rob A. de Bie; Cindy Veenhof; Johanna M.A. Visser-Meily
Formatief handelen met rubrics
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Through students’ eyes
Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Menno Slingerland; Steven Vos
Web-lecture Spelconcept Spelinzicht
Gwen Weeldenburg
Ventilation and air cleaning to limit aerosol particle concentrations in a gym during the COVID-19 pandemic
Bert Blocken; Thijs van Druenen; Alessio Ricci; Luyang Kang; Twan van Hooff; Peng Qin; Lili Xia; Claudio Alanis Ruiz; Dennis Arts; Jan Diepens; G.A. Maas; Stefanie Gillmeier; Steven Vos; Aarnout Brombacher